Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Λογοτεχνία Β΄ Τριμήνου, Θεματική ενότητα Ετερότητα

Αγαπητό Β2, και το δεύτερο τρίμηνο έφτασε στο τέλος του. Περιμένω τα τελικά σχόλιά σας για τα βιβλία που διαβάσατε. Επιπλέον, όλα τα ομαδικά σας σχόλια θα πρέπει να τελειώνουν με μία περίοδο (ή μικρή παράγραφο) που θα ξεκινάει με την φράση, Όλοι θα πρέπει να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα, σε κάθε της μορφή, επειδή...

8 σχόλια:

  1. Το βιβλίο που διαβάσαμε διαπραγματεύεται τη ζωή της Κωνσταντίνας, ενός κοριτσιού μόλις 13 χρονών, που εξαιτίας της μη δυνατότητάς της να διαχειριστεί τον χωρισμό των γονιών της καταφεύγει στο σκοτεινό δρόμο των ναρκωτικών. Περνά πολλές δυσάρεστες καταστάσεις και πάντα καταλήγει στη μόνη της λύση, τη χρήση. Όταν όμως καταλαβαίνει το σκοτεινό μονοπάτι στο οποίο έχει βρεθεί θα είναι ήδη πολύ αργά. Το βιβλίο θα το προτείναμε ανεπιφύλακτα, διότι είναι πολύ συγκινητικό και κρύβει πολλές αλήθειες της ζωής. Τελικά, πρέπει όλοι να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα σε κάθε της μορφή, επειδή υπάρχει παντού γύρω μας. Όμως με την έλλειψη αποδοχής της καταφέρνουμε μόνο να προκαλούμε σύγχυση και συγκρούσεις ανάμεσα στις διαπροσωπικές μας σχέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το βιβλίο που διαβάσαμε δεν μας άρεσε ιδιαίτερα και δεν θα το συνιστούσαμε να το διαβάσουν τα άλλα παιδιά διότι η υπόθεση είναι προβλέψιμη και υπάρχουν συνεχή επαναλαμβανόμενα σημεία. Ο ήρωας του βιβλίου, Κρίστοφερ, βρίσκει νεκρό τον σκύλο της γειτόνισσάς του και αποφασίζει να βρει το δολοφόνο. Πρέπει όλοι να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα σε κάθε της μορφή επειδή καθετί διαφορετικό και ξένο για μας δεν είναι απαραίτητα κακό.
    Γιώργος Παρασχάκης, Βασίλης Χαρίτος, Θανάσης Σιαμτανίδης, Απόστολος Τσεκερίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το βιβλίο που διαβάσαμε,μας άρεσε πολύ!Δεν ταυτιστήκαμε ιδιαίτερα με τον Κρίστοφερ, κάτι λογικό, καθώς η ζωή του Κρίστοφερ διαφέρει από τη δική μας. Πα' όλα αυτά ήταν ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερο βιβλίο. Ο αυτιστικός Κρίστοφερ,ζει μια περίπλοκη ζωή. Είναι διαφορετικός από τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας του. Όλοι θα πρέπει να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα, σε κάθε της μορφή, επειδή η διαφορετικότητα, δεν είναι κάτι κακό, και πρέπει να μάθουμε να την αποδεχόμαστε!
    Ονόματα της ομάδας: Δάφνη-Γιώτα Πασατά, Ζαχαρένια Τσουκαλά, Μαριλένα Χονδροπούλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βιβλιο που διαβάσαμε μας άρεσε ιδιαίτερα γιατί είχε πολύ ωραία πλοκή και υπόθεση.Επίσης μας άρεσε επειδή μάθαμε για την ζωή ενός διαφορετικού παιδιού που έχει αυτισμό.Σίγουρα θα το προτίναμε να το διαβάσουν και άλλα παιδιά γιατί είναι ένα πολύ ξεχωριστό βιβλίο.Πρέπει όλοι να σεβόμαστε την διαφορετικότητα σε κάθε της μορφή,επειδή έχουν και αυτοί όνειρα και φιλοδοξίες και χωρίς την βοήθεία μας δεν θα μπορέσουν να τα πετύχουν.
    Ονόματα της ομάδας: Τάσιος Κωνσταντίνος, Παπαθανασίου Θανάσης, Πατσιαβούρας Γιάννης, Πόζογλου Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το βιβλίο που διαβάσαμε ήταν πολύ ενδιαφέρον και μας διηγούνταν πως ζει ένα αυτιστικό παιδί. Επίσης μας δείχνει ότι η ζωή ενός αυτιστικού ατόμου δεν είναι τόσο εύκολη, όσο νομίζουμε όλοι. Πρέπει όλοι να σεβόμαστε την διαφορετικότητα, σε κάθε της μορφή, επειδή όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους.
    Ονόματα ομάδας: Ντέκα Φωτεινή, Τάσιου Κατερίνα, Ταχτατζή Κρυσταλία, Τέγου Ευγενία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το βιβλίο που διαβάσαμε δεν μας άρεσε ιδιαίτερα γιατί δεν ταυτιστήκαμε πολύ με τον ήρωα και τα γεγονότα που αναγράφονται στο βιβλίο δεν ήταν τόσο ενδιαφέροντα. Επίσης η πλοκή εξελίσσετε πολύ αργά και υπάρχουν πολλές ενοχλητικές επιβραδύνσεις. Παρόλα αυτά πρέπει όλοι να σεβόμαστε την διαφορετικότητα σε κάθε της μορφή, επειδή η ετερότητα δεν συνδέεται με την κατωτερότητα και είμαστε όλοι διαφορετικοί μα και όλοι ίσοι.
    Ονόματα της Ομάδας: Μαρία και Ειρήνη Παρασχάκη, Βασιλική Σεφέρη και Δέσποινα Τσίτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή